Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Greekz. Meer weten? Ontdek meer
Fabian
17 jun 2026 om 18:53
Bezorging is snel en prima gegaan.Alleen de kwaliteit van het eten is dit keer achteruit gegaan . We vonden de gyrovlees droog en heel zoutig . Het was in ieder geval geen verse gyros. Dat is jammer. Want we bestellen vaker en is verse gyros.
Jeroen
3 jun 2026 om 20:49
Kwaliteit is goed, heerlijk eten en ‘vooral constant !!
Monique
31 mei 2026 om 20:00
Het was weer heerlijk! En netjes op tijd bezorgd
Dominique
27 mei 2026 om 19:37
Al jaren ons vaste adres voor lekker Grieks eten.
Marco
26 mei 2026 om 21:39
Weer lekker gegeten en snel bezorgd
Jordan
26 mei 2026 om 14:39
Het eten is geweldig, def favo Greek
Kikki
9 mei 2026 om 18:17
Snel bezorgd! Eten was weer heerlijk zoals altijd en warm bezorgd
Marco
4 mei 2026 om 18:34
Echt super lekker eten! Bezorging ook helemaal top, zeker aan te raden